tisdag 1 mars 2011

Krokomsturen 2011

Ja, vilken dag det var i söndags. Jag hade inte lämnat in mina skidor för vallning, och det fick jag sota för. Min egenhändigt hopkokade vallning höll de första kilometrarna, men sedan på upploppet så fanns inget kvar för spurten. Nåja, jag var ändå för trött för att orka spurta...

Men vilken kul tävling, när man väl hittat sin position så var det bara att köra. Bra arrangemang, toppenfina spår som bland annat gick över en stor myr. Härligt, jag som älskar att åka över myrar, det känns som man är till fjälls då... Jag vill gärna rekommendera denna tävling till alla som vill ha en lagom utmaning för sin träning!

Fjäls GP går vidare mot nya segrar. Nu inleds piggelintävling nr 2 och vi börjar snegla lite smått på löpartävlingar som kommer, vårruset och Frösöluffen. Hur långt ska du springa i år?? Och hur snabbt??

Jag ser fram emot Hannas konsulting på stavgång i Litsbacken, det tror jag kan ge flås. Heja heja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar